Sunday 4 March 2012

sweetest love of words that he gives to me.:)

seindah sinar pagi aku pancarkan cinta ini. sehingga bsinar ke hati. selembut angin malam selembut angin malam terhembus kasih ku ini hingga terbayang wajahmu hanya kau saja aku cintai tak kan aku berubah hati jangan kau ucapkan selamat tinggal kepda ku kasihankan diri ku yang setia ku ingin hidup bersama mu selama nya..sayang..
jiwa,cinta terhadap mu sudah ku pegang erat. pemergianmu tidak aku restui kiranya tiba dugaan datang jangan kau tinggalkan
sesaat engkau tidak aku temu.bulan seakan pilu tiada dapat berlagu. begitu juga kalau engkau membisu bagai lautan kesepian dengan bayu.gelapan gelita tiada bercahaya.sinaran mata mu ku harapkan..ku ingin dekat bersamamu selalu.
akan ku cium tangan mu sebagai tanda hidup.akan ku katakan cinta padamu.

No comments:

Post a Comment